Avw

Alla inlägg under november 2011

Av Elisabeth Bergman - 13 november 2011 09:14

Det finns saker som inte så många vet om mig... Tänkte bjuda på lite info...


Jag målar tavlor!

Ja, jag älskar att måla, jag älskar att ha en tom duk och fylla den med färg och form... Jag ritar ju åxå, man skulle kunna säga att jag använder allt material som jag har tillgängligt för att få ur mig all skit som samlas ihop på insidan...

Tänkte vara modig och lägga ut ett alster eller 2 under dagen :)


Av Elisabeth Bergman - 13 november 2011 08:39

Jag är en sån där tråkig människa som trivs aldra bäst med att vara just hemma!

Med ungar och hästar kaos och röra... Men det är här jag vill vara.

En katt i knät och Linus sittandes i fotöljen. Gubben snarkande i sängen och Jack spelandes på sitt TV-spel... en perfekt morgon!



Kotte på besök i köket! 

Av Elisabeth Bergman - 12 november 2011 18:55

Jag är nöjd att jag valde att börja använda Aloevera från Forever!


Hur många affärer eller återförsäljare kan skryta med att de har en riktigt bra produkter?

Hur många kan skryta med att  erbjuda produkter som du kan prova i 90 dagar och om du inte gillar dom sen så lämna tillbaks dom och få igen pengarna.


När köpte du senast en produkt som du inte var helt nöjd med tex smink som du trodde passade när du testade det på handen. Men när du kom hem och hade det i ansiktet var det för mörkt? eller så kändes inte underlagskrämen lätt och skön utan kladdig och obehaglig...


Du kanske köpte ett kosttillskott och efter att ha testat märkte du ingen skillnad... Pengar i sjön  


Forever erbjuder så bra produkter att jag vågar säga det... Testa! Gillar du dem inte... lämna tillbaks dom och du får pengarna tillbaks!   


Smink, kosttillskott, krämer och lotions, vad har du att förlora? Testa!

Argi+, bli pigg och orka mer... vad har du att förlora? Fungerar det inte så..... pengarna tillbaks!

Jag fortsätter i alla fall att använda dem!


Julklappar kanske???

Av Elisabeth Bergman - 12 november 2011 18:40

Att vara stark är inte
att aldrig falla
att alltid veta
att alltid kunna.

Att vara stark är inte
att alltid orka skratta
att hoppa högst eller vilja mest.

Att vara stark är inte
att lyfta tyngst
att komma längst eller
att alltid lyckas.

Att vara stark är
att se livet som det är
att acceptera dess kraft
och ta del av det
att falla till botten,
slå sig hårt och komma igen.

Att vara stark är
att våga hoppas
när ens tro är som svagast.

Att vara stark är
att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit.


 

Av Elisabeth Bergman - 12 november 2011 18:32

Det känns som jag har varit borta i flera dagar...

Men egentligen åkte jag i går eftermiddag  

Nåja, det var en väldigt givande konferans och kul att träffa flera av dom igen... Ännu roligare att träffa de man inte träffat förut. Massor med bra ideér och förslag till året som kommer och jag tror att det kommer att bli ett spännande år..

Hoppas att ni har anmält er till veckans evenemang som är på tisdag "Hästen och djurskyddet" och på lördag "att leda bokstavsbarn" kontakta er ridklubb eller förbundet för mer information.


Ha det bäst

Av Elisabeth Bergman - 11 november 2011 14:26

I kväll blir det konferans med förbundet.. det ska bli riktigt intressant och så ska planeringen för 2012 göras klar.. Hoppas att det bli massor med intressanta utbildningar för klubbarna och medlemmarna.. Ska jobba för det  

2012 blir ju ett skojigt år för svensk ridsport fyller ju 100 år!! Klart det måste bli ett jubileum!


Sen är du ju väldigt skoj med en massa trevligt hästfolk och god mat (italiensk buffé)  


Hörs i morgon!

Av Elisabeth Bergman - 11 november 2011 08:35

 


-Mamma, Det är något fel på mig.... Det är fel på min näsa!


Linus förkyld!

Av Elisabeth Bergman - 11 november 2011 08:00

Med lillkillen supersnorig blir sömnen lidande...

Han fick en alvedon i går kväll sen satte jag mig och jobbade ett tag. Han sov lugnt tills runt ett tiden då var det gråt och mamma rop, sen har det varit så ett par gånger under natten.

Roligt, gubben kom hem från jobbet nån gång under natten åxå.. han snarkar rätt duktigt... Att försöka somna om under snarkningar underlättar inte att få mitt sömnbehov tillfredställt.

Jag gillar att sova, jag skulle älska att vakna utsövd nån gång..

Med det lär ju inte hända förrens ungarna är vuxna och ett botemedel mot snarkningar uppfunnet.

Gubben vaknar ju inte av barnen heller så det blir ju jag som går upp jämt.


Nån dag snart kommer jag lägga mig i gästrummet och soooova, ska försöka sova tills jag vaknar men... med min tur vaknar jag väll av mig själv innan alla andra endå   

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards