Avw

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Dagens info

Av Elisabeth Bergman - 21 februari 2012 22:51

"2001 försökte Honda lansera bilen Honda Fitta i Sverige. Så småningom bytte de namn till Honda Jazz."



Dagens citat:


Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron.


Källa: Bert Karlsson


Den här dagen har inte varit en av mina bästa. Körde sönder bilen det första jag gjorde... sen har det bara fortsatt i samma stil. Satt i möte som drog ut på tiden, blev alltså sen att hämta på dagis och han var kvar till sist...

Lite kaos på äldste killens fridluftsdag då jag (och min sönderkörda bil) ansvarade för att få ett gäng ungar till skidbacken och hem igen.. Liften i backen pajjade så jag blev ju även sen till mötet..ÄH, vill inte ens tänka mer på den här dagen... struntar i den och förtränger den..


Ny dag i morgon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Bergman - 28 april 2012 12:31

Är så fruktansvärt less på att ha ont! Jag kan inte ha skor på mig, vilket innebär att jag inte kan göra något vettigt överhuvudtaget... Tillomed mina underbart fula rosa foppisar tar livet av min stackars tå. Det som är mest irriterande är att jag h...

Av Elisabeth Bergman - 27 april 2012 16:22

Som hästägare är livet inte en dans på rosor men eftersom vissa saker bara måste göras (krossade tår eller inte) får man ju helt klart försöka se det possitiva i det.   Även i dag blev en dag i fotvårdens tecken! Eftersom det regnat så var det ju...

Av Elisabeth Bergman - 26 april 2012 17:24

Nu var det ett tag sedan jag skrev, massor har hänt (som vanligt när det gäller mig)  .   I måndags skulle jag ta lilla brun och åka upp till klubben och hoppa! Jag är ju egentligen väldigt hopprädd men hade äntligen kommit igång riktigt bra.. Så...

Av Elisabeth Bergman - 22 april 2012 14:40

Hos mig är det så att lördagar är bastudagar! Från halv två till fyra kan jag alltså inte nås på telefon eller få kontakt med på något annat sätt en att bege sig ner till bastun. Tänkte beskriva lite hur en bastudag går till.   Dagen startar ...

Av Elisabeth Bergman - 14 april 2012 11:40


Fick tag i världens sötaste ponnypannband!   Naturligtvis passade de inte mina storhästar men blev tvungen att köpa och testa endå.   75 kr/st eller 250 kr för alla 5!   Först till kvarn       Frakt tillkommer!  ...

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Skapa flashcards