Avw

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Elisabeth Bergman - 9 november 2011 22:54

Saker.


Tid är någonting man får ta sig, vill man satsa så måste det få kosta, antingen i tid eller pengar. I bland både och...


Det stämmer in på det mesta.


Ta hästarna, om jag vill komma någonstans i min ridning måste jag ta mig tiden att träna.. Det räcker inte med det, jag måste träna för en kunnig människa som vet vad den håller på med. Det kostar pengar! Ju duktigare man blir destå bättre tränare vill man rida för.. och då blir det naturligtvis.... Dyrare. Men Jag är villig att betala pengar för en bra tränare för jag vill bli bättre..

Blir jag inte bättre, då byter jag tränare!


Jag vill starta ett företag, jag har en affärsidé jag tror på!

Varför vill jag starta det då?

Jag vill tjäna pengar! Vara min egen chef, jag vill arbeta med ngt jag tror på och på de tider som passar mig!

Vad krävs det då för att startamitt företag?

Pengar, först ca 30 000 i start kostnader och då kommer jag undan billigt Men firman kommer inte att löna sig tillräckligt mycket för att jag ska kunna leva på den på ca 1-2år.. så då får man räkna med ca 200 000 till för att kunna leva.. så varför startar jag inte, tar ett lån och kör igång?


Jag ska köra igång, jag vill bara slippa ta ett lån på flera hundratusen..





Av Elisabeth Bergman - 9 november 2011 16:57

Har nu kommit fram till att Argi+ fungerar och jag är super nöjd med resultatet.

Propolis och Heatlotion har jag använt länge så dom tänker jag inte sluta med... Vad tycker ni att jag ska testa mer?

Är väldigt nyfiken på deras smink då jag är väldigt kräsen när det gäller smink och ansiktsprodukter.

Är ni nyfiken på några produkter, skulle ni vilja beställa är det ju bara att skicka ett mail eller ringa mig.

Här är en länk till de produkter som finns


http://www.foreverliving.se/sv/vara-produkter




 Kanske ngt till Fars dag eller en julklapp.



Av Elisabeth Bergman - 9 november 2011 16:02

Superskoj.. i dag kom min sponsor (den som hjälper mig med Aloevera produkterna) med ett stort paket :D

Jag hade vunnit en tävling jag inte ens visste om att jag var med i..

Det är ju alltid trevligt... Hade ett fika besök i dag åxå som ville att jag skulle komma hem till henne och demonstrera produkterna för henne och ett gäng av hennes vänner.. Hennes favorit var tandkrämen! Då hon är rökare och inte ville ha den där brunaktiga beläggningen man får av cigaretter och snus. Det var den bästa tandkräm hon använt.. Det lät ju jätte positivt! Klart jag fixar det..

Av Elisabeth Bergman - 9 november 2011 07:45

Blir en lite tuffare dag i dag känner jag, huliganen är förkyld, ve och fasa!!!

Han har ett värre humör än vad jag har själv och blandar man in trötthet och förkylning...  


Nåja, har inte Forever ngt undermedel mot förkylning???


Ja ja, man ska ju inte tro att man ska få något vettigt gjort i dag i alla fall.


Hästarna står och mumsar i frosten ute i hagen, J är på väg till skolan och simning och livräddning med kläder. Skoj för honom! Han kom hem i går och visade sin skrivstilsbok... Fröken dömnde ju ut honom och sa att han inte behöver lära sig för att det inte skulle funka...

Ha ha, ibland känns det sååååå skönt att motbevisa ngn


over n out


Nu får kaffet och Argin min fulla koncentration ett tag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards