Avw

Alla inlägg under november 2011

Av Elisabeth Bergman - 9 november 2011 16:57

Har nu kommit fram till att Argi+ fungerar och jag är super nöjd med resultatet.

Propolis och Heatlotion har jag använt länge så dom tänker jag inte sluta med... Vad tycker ni att jag ska testa mer?

Är väldigt nyfiken på deras smink då jag är väldigt kräsen när det gäller smink och ansiktsprodukter.

Är ni nyfiken på några produkter, skulle ni vilja beställa är det ju bara att skicka ett mail eller ringa mig.

Här är en länk till de produkter som finns


http://www.foreverliving.se/sv/vara-produkter




 Kanske ngt till Fars dag eller en julklapp.



Av Elisabeth Bergman - 9 november 2011 16:02

Superskoj.. i dag kom min sponsor (den som hjälper mig med Aloevera produkterna) med ett stort paket :D

Jag hade vunnit en tävling jag inte ens visste om att jag var med i..

Det är ju alltid trevligt... Hade ett fika besök i dag åxå som ville att jag skulle komma hem till henne och demonstrera produkterna för henne och ett gäng av hennes vänner.. Hennes favorit var tandkrämen! Då hon är rökare och inte ville ha den där brunaktiga beläggningen man får av cigaretter och snus. Det var den bästa tandkräm hon använt.. Det lät ju jätte positivt! Klart jag fixar det..

Av Elisabeth Bergman - 9 november 2011 07:45

Blir en lite tuffare dag i dag känner jag, huliganen är förkyld, ve och fasa!!!

Han har ett värre humör än vad jag har själv och blandar man in trötthet och förkylning...  


Nåja, har inte Forever ngt undermedel mot förkylning???


Ja ja, man ska ju inte tro att man ska få något vettigt gjort i dag i alla fall.


Hästarna står och mumsar i frosten ute i hagen, J är på väg till skolan och simning och livräddning med kläder. Skoj för honom! Han kom hem i går och visade sin skrivstilsbok... Fröken dömnde ju ut honom och sa att han inte behöver lära sig för att det inte skulle funka...

Ha ha, ibland känns det sååååå skönt att motbevisa ngn


over n out


Nu får kaffet och Argin min fulla koncentration ett tag

Av Elisabeth Bergman - 8 november 2011 22:39

Jag vill slå ett slag för reflexer, hämtade sonen på dagis i dag när det började skymma och bli mörkt. På den lilla grusvägen på hemvägen går en farbror med sin hund. Farbrorn hade mörka kläder och hunden såg jag inte alls förrens jag ver en meter från att köra på den. Jag har väldigt bra lyse på bilen körde väldigt sakta då det brukar vara mycket ungar ute och leka just där....

Men det är skrämmande hur lite man syns!


Folk skrattar i bland åt mig när jag rider.. Jag ser verkligen ut som en julgran!  


Varseljacka med reflexer naturligtvis...

Hjälmreflex

reflexländtäcke samt benreflexer

Jo det kanske är lite mycket men jag syns i alla fall! Rider jag på dagen är det hjälmreflex och varseljacka.


Men det jag tänkte på är hundarna, för deras säkerhet kanske det kan vara värt ett par hundra och sätta på även dom en reflex!


Lite sjukt det här kl är snart halv tolv, jag är fortfarande pigg fast jag var uppe innan sju.. Jag vågar faktiskt påstå att Agri+ funkar!

Av Elisabeth Bergman - 8 november 2011 19:12

som jag hittade på FB. Men den var så bra så det skiter jag i :D


Hur förklarar vi för våra barn och barnbarn vad mobbning är? Här är hur en lärare i New York gjorde det för sin klass. Hon bad dem att göra följande övning: Barnen skulle ta varsitt pappersark. Sedan blev de tillsagda att skrynkla ihop det stampa och slå på det och men utan att riva det. Så bad hon barnen vika bladet, titta på hur smutsigt, fyllt med märken och ärr arket var. Så ombads barnen att .....................säga förlåt till pappersarket. Fast de hade bett om ursäkt och att de hade försökt att släta ut det, var det fortfarande skrynkligt. "Dessa märken kommer aldrig att försvinna, oavsett hur mycket du försöker ta bort dem. Detta motsvarar vad en mobbare gör mot andra. Även om du säger förlåt efteråt, kommer ärren aldrig försvinna." Barnens ansiktsuttryck sade att budskapet hade önskad effekt.

Av Elisabeth Bergman - 8 november 2011 18:59

Hur kommer man över den?

Det känns som om jag inte har ngn kontroll över varken mig eller häst, för ett kontrollfreak som jag är det det värsta som finns. Jag har ingen kontroll över min egen kropp ens. Men jag vill ju ta mig över det.. Jag vill komma vidare, men när jag är med på träningar så tycker jag nog att väntan på min tur är värst.. Jag får tunnelseende hör inte vad ngn säger till mig och min puls är totalvild. Jag får helt enkelt panik och kastar mig över hindren.


Jag behöver verkligen hjälp med det här!


Ideér???


ngn i närheten som har tid och ork att hjälpa mig 1-2 dagar i veckan??

Av Elisabeth Bergman - 8 november 2011 16:34

Min nya blivande kompanjon, hon är en glad och påhittig tjej. Det kommer bli riktig skoj att arbeta med henne  

På torsdag ska hon följa med på en presentation och sen kör vi i gång :)

Stina har lovat att hjälpa till och ha en demo

Hon har en jätte söt liten kille som hon är hemma och mamma ledig med men smtidigt vill hon träffa folk och ha lite extra pengar i fickan så det passar ju perfekt.


Superskoj dag

Av Elisabeth Bergman - 8 november 2011 16:13

Min häst är knäpp, om ni inte visste det så är hönor livsfarliga och det är stenar och träd åxå för tillfället.. Måtlig road på min skogstur på eftermiddagen...

Det var så lerigt och jäkligt så det blev mest skritt i dag.

Testade en ny väg så som tur var blev det en hel del klättring, så lite muskel arbete blev det i alla fall. Vi var ute i nästan 2 h och vädret var underbart.. Tror jag kommer att ha lite träningsverk i morgon


Tottobrun ska egenligen vila i morgon men så hoppig som han är kanske han skulle må bra av att få en genomkörare???

Vi får väl se hur jag gör..

Nu ska jag hämta grinus men ska in på 2 av mina stora problem lite senare när det blir tid över.


Ha det bäst  

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards