Avw

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Elisabeth Bergman - 25 november 2011 20:38

Han inte hälften av det jag skulle... bidde inga guldfiskar  .

Ja ja, det blir fler dagar.. Ska snart packa iordning sakerna till julmarknaden i Grycksbo, jag har inte stått på marknad sedan 4H tiden i Stockholm... Ska bli riktigt skoj och intressant!


Man måste ju testa  


Jag tror att jag kommer att träffa en massa intressanta människor!

Är det något speciellt man ska tänka på när man är på marknad?


Kom gärna och prata med mig om ni är där...


Ska snart sätta mig och läsa boken som gör mig så väldigt pepp..


Underbart


Av Elisabeth Bergman - 25 november 2011 07:46

Det är en helt ny känsla för mig!

Jag har produkter som är värd sin vikt i guld!


Ta Argi+, många som köpt av mig har trott att jag måste överdriva.. Det gör jag inte, eftersom jag använder den själv så vet jag! Jag sitter på det bästa kosttillskottet någonsin!

En kvinna frågade mig efter att ha använt den i 2 dagar, är det droger i den???  Men snälla söta, jag jobbar med hälsa och ekonomi! Vill du ha andra saker får du vända dig till helt andra människor..  Jag kan garantera att du känner resultat på bara 2 dagar.. Hur många kan säga det? 

Jag vill att alla ska få veta hur bra den är!  Det är en liten burk full med energi! Jag älskar den!


Nr 2 på min kärlekslista är propoliskrämen!


Jag använder inte så mycket krämer, så jag är väldigt kräsen och har hållt mig till ett märke som är välkänt och dyyyyrt! Men det är produkter som varit helt ok... Aldrig mer!


Jag använder samma kräm hela tiden... Propolis! Jag har den som handkräm (mina självsprickor har försvunnit). Använder den som både dag och nattkräm... Suverän, finnarna torkar ut och jag blir mjuk. Jag änvänder den till hästens ben på Mugg!  På barnens exem där bara kortison krämer har hjälpt innan... Favorit...JA!


Nr 3.   Heatlotion!  Som liniment när jag har ont i nacke och skuldror, jag har lidit av stressknutor stora som knytnävar under skulderbladen och har lagt ner en hel del pengar på massage och kiropraktorer.. Det funkar!

Vid svårare huvudvärk tar jag och masserar in i tinning och nacke och huvudvärken är inte alls så tuff sen! Jag har dålig blodcirkulation i händer och fötter men masserar jag in heatlotion på fötterna sätter det igång igen!


Nr 4. Aloevera Dunk, det är en produkt som man inte märker på en gång! Magen och tarmarna kräver ett tag på sig innan man märker skillnaden. Det tar ungefär 2 månader innan du märker hur bra denna produkt är! Men ni som går med problem i magen.. stressmage tex. kommer snart att känna hur bra produkten är. Den drickbara Aloevera gellen renar kroppen.. Min mage har blivit stabil och jag har haft magproblem  till och från under större delen av min uppväxt.


I dag kommer mitt nya paket, jag längtar!!! Det är nya produkter som jag inte har testat än, det ska bli sååå kul!


Jag säger verkligen det, TESTA!!! Om du vill må bra så testa, tycker du inte om produkten så lovar jag att jag betalar tbx varenda krona!!!


Lev gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards