Avw

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Elisabeth Bergman - 19 november 2011 17:09

Hästar fixade och donade... Avnjutit en stund i bastun, helt underbart med vedeldad bastu  .


Bastun är veckans höjdpunkt och dagens bastu var ännu trevligare än vanligt! Tog med mig heatlotionet till bastun!!! Oh, jag och mina frusna fötter med ständig värk.... Smorde in fötterna (nytvättade) med heatlotion och satte mig i bastun... Lycka!!! Den som inte har testat detta borde göra det på en gång!


Bastun i kombination med heatlotionet är en garanterad succé!


Testade åxå Aloevera scrub och Marin mask.. Nu känner jag mig ren och fin som en nyponros... Blir bara mer och mer imponerad av deras produkter och de är så fruktansvärt lättsålda.. Det är snarare så att kunderna jagar produkterna än att jag måste anstränga mig för att sälja dem.. Det känns skönt, det är viktigt att man tycker om de produkter man jobbar med annars hade man varit en ganska dålig säljare tror jag...


 


Jag kan stolt meddela att jag säljer dom och jag gillar dom!


Nu till lite andra saker...


Jag har ju funderat på att ha en demo här i Boda/svärdsjö och visa produkterna till alla som vill komma och mysa i bastun... Nu är mitt problem att det finns ju så mycket produkter att välja på så kan ni hjälpa mig lite... Vad skulle ni vilja testa för produkter? Jag lär ju ta hem dom innan demon... Kommentera gärna med förslag


Tack på förhand och kom ihåg, testa prova... Gillar ni det inte så får ni ju pengarna tillbaks


Anna


Av Elisabeth Bergman - 19 november 2011 10:55

Det finns kanske de som undrar hur jag blev så j*vla positiv!


Det är rätt enkelt.. jag valde det... Även jag kan bli osäker, trött och deppig.

Men det finns en lösning på det åxå, när jag blir låg så plockar jag upp telefonen, ringer ngn som jag tycker om att prata med som är positiv till naturen och ser möjligheter i stället för svårigheter.. Genast mår jag mycket bättre! Jag försöker att umgås med glada positiva människor.. Det är faktiskt så att det smittar! Det finns så många negativa människor som gärna försöker ta ens energi, dom ger inget utan vill bara ha, ha och ha! Jag har gjort ett val att sluta att ge till dessa människor.. Man blir bara trött orkeslös och nere tillslut! Ibland räcker inte ens Argi+ till att lätta upp efter ett sånt möte  .


Jag ger gärna av min energi men tänker inte tillåta att bli nerdragen i någon annans neråtspiral.. Jag hjälper gärna allt och alla så många jag hinner med för att de flesta människor förtjänar att få en knuff uppåt.. Men alla måste inse att de har ett ansvar för hur de mår..


Livet är inte en dans på rosor, men det blir mycket roligare när man ser möjligheterna i stället för svårigheterna!


Så det är hemligheten..

Umgås med positiva människor och bli positiv


Jag vill framgångsrik, om jag umgås med framgångsrika människor så ökar definitivt mina chanser att bli framgångsrik.. Jag tror att man måste vara ödmjuk, lära av de som vet mer som redan gjort den resa man vill ta..

Allt blir så mycket enklare om man har ngn att fråga, som vet om de fallgropar som finns på vägen..


Så mitt motto kan nog sammanfattas med...


Umgås med positiva människor och bli positiv, umgås med framgångsrika människor och bli framgångsrik... men du kommer ingenstans om du inte är ödmjuk!


Kramen


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards