Avw

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Elisabeth Bergman - 26 november 2011 16:41

I dag har jag tillbringat dagen i Grycksbo. Dom har julmarknad där varje år, det var ingen jätte marknad som i Sthlm eller Rättvik, den var liten och jätte mysig.. Rekomenderade en hel del Aloevera produkter till intresserade människor och träffade en massa trevliga personer.

Men det var kallt!

Det här tänker jag helt klart göra om igen!


Farmor hade kommit när jag kom hem på eftermiddagen, farmor är super cool! Alltså är ungarna glada  .


När jag skulle ut i stallet och mocka nu på kvällen så hade Masses lilla Hanna redan mockat


Tänk att det är så lätt i bland! Det är så lätt att göra någon glad och det krävs så lite för att förändra någons liv!


Vill du ha en förändring, en spark i häcken för att ta tag i ditt liv??  Jag är såååå glad att jag tog chansen när den kom, lite frustrerad att det tog så lång tid innan jag fick tummen ur häcken bara..


Kvällen kommer att avslutas med kalas med tema maskerad... mjaou!


Den 9:e blir det bastu!!!


Lev gott!

Av Elisabeth Bergman - 26 november 2011 08:28

Nu kööör vi, på väg till grycksbo på JULMARKNAD!!!!

Det ska bli  sååå skoj, har inte gjort något sånt här förut så det ska bli riktigt intressant.. Säger analytikern ;)

Hoppas på mycket folk och massa ny trevlig människor.. kom och säg hej vet ja :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards