Avw

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Elisabeth Bergman - 28 november 2011 17:13

Full fart i vanlig ordning.. men är faktiskt lite off i dag :S


Vill ju sååå mycket och hinner sååå lite..


Nåja nya tag efter lite käk.

Av Elisabeth Bergman - 28 november 2011 07:05

Gårdagen var lite små stresseig på ett positivt sätt!


Borde ha varit ordentligt bakis men.... inte då! Aloevera dunken gör underverk mot såna saker, pigg och kry och hann med massor! Hästar och mockning trevligt fika med bästa Lina med Alva... sötunge! Shoppa upp min trevliga bonus jag fått från Aloeveran.. Systemkamera och klääääder  hm, tänkte presis säga att bilder kommer, ok på kläderna men kan bli svårt att ta på systemkameran  


Nästa större inköp och mål blir nog en svindyr sadel!

ger mig 2 månader att nå det målet..


Jag älskar att ha små delmål, man blir mer motiverad och så är det så kul att nå dom...


Mitt nätverk går bra mycket bättre än vad jag hade trott och är 100 gånger så mycket roligare att arbeta med...  Nu blir det dagis för lilleman  och skolan för mig


lev gott

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards