Avw

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Elisabeth Bergman - 6 november 2011 20:27

Kom precis in från stallet.


Hästarna står och mumsar hö, blev sittande en stund inne hos varje häst. Trisse är ju van vid att jag håller på och fixar och trixar med hans ben. Han skar upp det rejält för ett tag sedan vilket ledde till en vecka på Strömsholm och vetrinär besök här på gården 2 ggr i veckan.


 


Han är en liten kille på 2,5 år och har inte uppskattat sin situation som sjukhagehäst. Nu är han mycket bättre men så länge en del av såret är öppet så är det rengöring varje dag.


Min lilla totto-brun är 4 år och en riktig mys farbror.. Vi tränar mest dressyr då jag av någon väldigt dum anledning har blivit hopprädd  


Blir stel som en pinne och kan inte tänka alls. Jo då, utlämnar mig själv och kastar in en bild...


 


Ja, det blir inte så vackert men jag borde få ett + för försöken

Av Elisabeth Bergman - 6 november 2011 17:14

Det är ju så här att det här blir ju mitt lilla ställe på nätet. Det lilla ställe där jag kan skriva vad jag vill och det är klart att andra kan läsa och komentera.. Gör det, alla har rätt att tycka vad de vill så åxå jag  .. 


Det jag kommer att skriva mest om är nog företaget jag kommer att starta, föreningen jag vill starta och naturligtvis hästar och ungar. Aloevera från Forever är även det en grej som jag nyligen startat så det kan ju vara spännande att föja med speciellt om själv funderat på att börja som återförsäljare.


Det går naturligtvis åxå att kolla på hemsidan (så fort den kommer upp)  


Japp, det var första inlägget

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards