Avw

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Elisabeth Bergman - 17 november 2011 14:25

Jag gillar att få bonus!


Det känns jätteskoj att bli belönad för att man har skoj!

Nu är jag åxå affärskvinna så jag lägger min bonus på nya produkter för att få en större bonus ;)


Inväntar ungar för myyyys!

Av Elisabeth Bergman - 17 november 2011 11:50

Oh kära värme... tänkte bara upplysa alla andra om den trevliga upptäckten jag gjorde i dag....


Det är inte kallt nu.... snart är det -20 eller värre.... Då är det kallt :D


Trevlig vinter nu då...


Den här förmiddagen har jag tillbringat med att plugga, eller försöka i alla fall. Det är inte så lätt när man har en liten huligan som klättrar på en konstant.

Gårdagens föreläsning har faktiskt väckt en hel del tankar.


Om man har en bra idé som kan ge en mer fritid och bättre ekonomi så ska du inte tro att folk vill ha det.. Vi svenskar är väldigt misstänksamma av oss... (det var jag med). Men det är ju faktiskt så enkelt!

Är du villig att arbeta hårt så tjänar du pengar men du måste ha ett fungerande koncept att jobba med. Har du dessutom människor omkring dig som redan har gjort den resan som kan hjälpa dig.. så mycket bättre! Då kan man undvika att göra samma fel som 1000 tals har gjort innan.

Jag vill bli ekonomiskt oberoende, skillanden mellan mig och många andra är att jag vågar ta chansen och jag är villig att arbeta hårt för att nå dit.. Gör jag det jag ska har jag inom 5 år en väldigt trevlig ekonomi och jag har haft väldigt roligt och lärt mig mycket på vägen..


Det finns så många som klarar så mycket mer än vad de tror själva, men man måste ta chansen när den kommer.. framgång står inte och väntar bakom ett hörn... Du måste våga satsa på dig själv och din framtid, du har inget att förlora och det kostar inget att lyssna.


Jag tänker inte vänta på att andra ska vakna, jag kör för fullt.. Vill man hänga på så varsegod, du får en chans du inte kommer att få igen.. Vill du inte så är det ditt problem. Jag väljer att bli  framgångsrik!


Jag vill inte arbeta med folk som är negativa, jag söker nyckelpersoner! Positiva, framåtdrivande människor som är tuffa nog att stå för att de vill bli och kommer att bli framgångrika..


Anna 070-478 15 26


anna@mittkaos.se



Av Elisabeth Bergman - 17 november 2011 08:55

Jag söker testpersoner till ett nytt kosttilskott!


Gillar du den inte så är den gratis!


För mer info om produkten och anmälan om intresse kan ni maila mig: anna@mittkaos.se


Mer info


ARGI+


 


L-arginine är en aminosyra som omsätts till kväveoxid så våra blodkärl blir elastiska vilket ökar blodgenomströmningen i musklerna och ger mer energi.
L-arginine är viktig för ämnesomsättningen i musklerna, där det energirika kreatinet framställs av arginin.

Det finns naturligt L-arginine i ost, mjölk och kött, framförallt i vilt. Vill du vara säker på att du får i dig vad din kropp behöver så drick ARGI+, den har allt.
L-argininet i kroppen minskar med åren i och med att vi blir äldre.
En skopa om dagen så har du täckt dagsbehovet av vitamin C, D, K, B6,B12, Folsyra, L-arginine
Drick Aloe vera, Drick ARGI+ och ta fiskolja och kalcium med magnesium så kan du träna på helt andra nivåer.

ARGI+ är ett kosttillskott som har blivit en succé över hela världen och nu har den kommit till Scandinavien. Skillnaden mellan vår produkt och andras är stor eftersom den har mer än bara L-arginine.
 L-arginin är en viktig aminosyra för alla som rör sig och vill återhämta sig snabbare och få bättre resultat. Till skillnad från Aloe Vera som "städar" kroppen och kan ta olika lång tid, så verkar ARGI+ med en gång. Bästa effekt har man om man dricker Aloe Vera så kroppen kan tillgodose sig allt som ARGI+ innehåller.

Av Elisabeth Bergman - 17 november 2011 08:06

I går hade jag verkligen en toppen dag! Träffade Eva på förmiddagen (underbar människa med massor av kunskap) super skoj. Hon fick mig att börja tänka och vilja utveckla mina ideér ännu mer. Måste träffa henne snart igen!

Sen hem och fixa hästarna.. Sen dök Tim och Emmie upp med sin lilla prins, han är helt underbart söt... Han har torr exem precis som min pojk så dom fick en liten burk med propolis för att mjuka upp och lindra.

Emmie har riktigt roliga saker för sig och jag är säker på att saker kommer att gå bra för henne när hon sätter i gång och gör det hon tror på...

Men jag hoppas att hon kommer att ha riktigt skoj med mig och rekryteringen på vägen dit :)

Så var det utbildning med Next igår och det känns ju helt underbart, det är ju precis så enkelt!

Vill man ha ett bra liv lär man vara villig att jobba för det... Jag vill gärna ha en inkomst på ca 75 000 i månaden om 5 år, och jag är villig att arbeta stenhårt för att nå dit..

Dom som skrattar eller inte tror på vad jag gör kan ju ställa sig frågan... Brukar jag fatta dåliga beslut? Är jag ointeligent? eller kanske lätt manipulerad?  Nej, inte direkt känd för det...


Däremot är jag villig att testa nya vägar för att nå mitt mål. Speciellt som om man inte kan förlora på det :)

Bara testa prova... vad har man att förlora? 


Däremot finns det en väldigt trevlig månadslön att vinna..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards