Avw

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Hemligheten med att lyckas!

Av Elisabeth Bergman - 16 december 2011 23:46

De flesta som har läst min blogg har nog förstått att jag älskar de produkter jag arbetar med!


Men det räcker inte, om man inte förstår hur sättet jag arbetar fungerar och vilka möjligheter det finns i systemet kommer ni inte gå hela vägen.


Network marketing. Det finns, det fungerar och det blir så bra man gör det.


Det är inget bli rik på 10 dagar, det finns inget sådant system som är lagligt!


Men alla kan lyckas, det spelar ingen roll vilken skola du har gått i eller vad du har gjort tidigare i ditt liv. Alla startar på samma ruta. Antingen följer du det system som finns och gör jobbet eller så gör du det inte. Gör du det inte så får du rätt svårt att lyckas.


Men du måste kunna stå för dina produkter, vare sig det är biltvättmedel eller plastbyttor eller som jag Aloeveraprodukter från Forever.


En till aspekt i det hela är att undersöka vilkor och förtjänstmöjligheter... Jag valde Forever av 3 skäl


1 Riktigt bra produkter som ligger i tiden (Hälsa)

2 Bästa villkoren och förtjänstmöjligheterna

3 Stabilt företag som funnits sedan 78 och bara blir större


Det är ett företag och produkter jag kan stå för! Det är en av sakerna som krävs, om du inte gillar dina produkter och använder dom själv så kan du aldrig på ett trovärdigt sätt rekomendera dom vidare.


Om du inte vet vilka möjligheter som finns i systemet och att systemet fungerar så kan du inte rekomendera andra att börja arbeta med det.


Om du vill som jag skapa dig en business, måste du vara villig att hjälpa de du arbetar med att lyckas, lyckas inte dom du har under dig så kommer inte du heller vidare.


Det finns som sagt 2 focus man kan ha inom min business, produktfokus eller businessfokus. På produktsidan är det en helt ok extra inkomst det blir några tusenlappar i månaden. På businesssidan handlar det om större (mycket större) förtjänster. Jag gillar att hjälpa människor och att vara där som ett stöd och puscha folk vidare med råd och ideer.


Det finns vissa saker jag verkligen gillar med det jag gör, jag jobbar när det passar mig (Men jobbet måste fortfarande göras).

Jag kan jobba hemifrån, bortifrån överalltifrån ... Bara jag gör jobbet!

Jobbet man lägger ner i början tjänar man på resten av livet.

Sen är det så enkelt, jag lurar inte på människor någonting. Jag säger bara köp och testa! Gillar du inte det du har köpt så har du 90.. ja 90 dagar på dig att lämna tillbaks produkten och få pengarna tillbaks. Ja, man måste ha riktigt bra produkter för att kunna erbjuda det här.. Företaget har arbetat så här med en nöjdkund garanti sedan de startade så köp en produkt, testa den om du inte gillar den så får du pengarna tillbaks.


Samma sak med med att arbeta som återförsäljare, du har 365 dagar på dig att bestämma om det är något för dig!


Jag anser att det är F**n så mycket bättre än både att starta eget eller byta timmar på kontoret mot lön.

Här får du ju verkligen betalt efter vad ju gör och den förtjänst du gör går att duplicera genom att lära andra göra vad du gör..  Du tjänar alltså på att hjälpa andra lyckas!  Ganska enkelt   


Vad söker jag hos en person jag vill arbeta med?


Förmågan att se möjligheterna.

Viljan att utvecklas och växa, både personligen och ekonomiskt.

Viljan att lära sig

En person som har ett mål med varför den vill börja arbeta med det här.


Systemet är enkelt, rent genialt.. det tänker jag inte gå in på här då får ni hänga med på en info.


Jag har mina mål klara och vet exakt vad jag ska göra för att nå dom..


Jag kan lära dig att göra det samma men då lär du sätta fart, jag ger min tid till de som vill komma någon vart. Jag tänker inte övertala någon att gå in i det här. Jag erbjuder dig en möjlighet, vill du hänga på så gör du det! Jag kommer inte att vänta på att du ska bestämma dig. Vill du ha min hjälp så tar du ett beslut, kontaktar mig så att jag kan registrera dig och sen sätter vi i gång. Jobbet får du göra själv!


Återigen vad har du att förlora? Du har 365 dagar på dig att bestämma om det är något för dig!


anna@mittkaos.se










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Bergman - 28 april 2012 12:31

Är så fruktansvärt less på att ha ont! Jag kan inte ha skor på mig, vilket innebär att jag inte kan göra något vettigt överhuvudtaget... Tillomed mina underbart fula rosa foppisar tar livet av min stackars tå. Det som är mest irriterande är att jag h...

Av Elisabeth Bergman - 27 april 2012 16:22

Som hästägare är livet inte en dans på rosor men eftersom vissa saker bara måste göras (krossade tår eller inte) får man ju helt klart försöka se det possitiva i det.   Även i dag blev en dag i fotvårdens tecken! Eftersom det regnat så var det ju...

Av Elisabeth Bergman - 26 april 2012 17:24

Nu var det ett tag sedan jag skrev, massor har hänt (som vanligt när det gäller mig)  .   I måndags skulle jag ta lilla brun och åka upp till klubben och hoppa! Jag är ju egentligen väldigt hopprädd men hade äntligen kommit igång riktigt bra.. Så...

Av Elisabeth Bergman - 22 april 2012 14:40

Hos mig är det så att lördagar är bastudagar! Från halv två till fyra kan jag alltså inte nås på telefon eller få kontakt med på något annat sätt en att bege sig ner till bastun. Tänkte beskriva lite hur en bastudag går till.   Dagen startar ...

Av Elisabeth Bergman - 14 april 2012 11:40


Fick tag i världens sötaste ponnypannband!   Naturligtvis passade de inte mina storhästar men blev tvungen att köpa och testa endå.   75 kr/st eller 250 kr för alla 5!   Först till kvarn       Frakt tillkommer!  ...

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards