Avw

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Elisabeth Bergman - 18 december 2011 22:27

Har en sjuk liten kille som ligger i sin säng.. han gråter i sömnen och tårarna rinner. Öroninflammation!


Usch, kommer ihåg det från att jag var liten då man låg timme efter timme och hade så ont att det inte gick att sova. Tänk att min lilla gris ska ha så ont  .

Det gör ont i hjärtat!


Tänk om man kunde ta smärtan i från honom och ha den själv..


Min modiga duktiga lilla kille!

Av Elisabeth Bergman - 18 december 2011 18:15

MÖJLIGHETEN att låna hem en produktväska..


Winter wonders!!!


 


Ett supererbjudande! Ni som bor i Falun borlänge och kringliggande fårlåna hem väskan i 3 dagar GRATIS!


Unna er lite lyx nu... Det tänker jag göra!


Väskan innehåller:

Marinmask

Scrubb

Alluring eyes

Propolis krämen (5 getingar i Expressen)

Gellyn (perfekt på allt ifrån brännsår till småsår)

Sonyas Serum (Underbar i ansiktet)

Sonyas ansiktskräm för vintertorr hud

Lyxig hudkräm (sammetshy)

Aloevera dunk (dricks)


Som extra så får ni testa mina andra favvosar


Heatlotion

Argi+ (en liten burk med energi)


Lev väl


Av Elisabeth Bergman - 18 december 2011 09:46

Speciellt ni som arbetar med människor, hälsa eller träning, massage, fötter, ansiktsbehandlingar eller andligt.. eller har många anställda som träffar mycket folk. Bemanningsbranchen? Hemtjänst?


Vad skulle ni säga om att kunna öka er inkomst rejält bara genom att rekomendera människor riktigt bra produkter med 90 dagars nöjdkund garanti? Ni kan använda produkterna i er verksamhet.


Ge era anställda produkter som julgåva eller sommarpresenter. Tro mig, jag har så bra produkter att de kommer att vilja fortsätta använda dem när de tar slut.


Att ge sina anställda riktigt bra hälsosamma produkter som gör att de håller sig friska och har bättre motståndskraft mot förkylningar. Stabila magar som motverkar surhet (magkatarr och stressmagar). Är ju väldigt praktiskt för företagets ekonomi bara det. Att man desutom tjänar riktigt bra pengar på det samtidigt är ju inte sämre...


För er som har företag finns det hur stora möjligheter som hellst att gå hur långt som hellst..


Nyfikna på att veta mer?


Det är väldigt enkelt, era kunder kommer att komma i kontakt med produkterna vare sig det är ni som presenterar dom eller någon annan. Frågan är om det är ni som ska ha förtjänsten eller någon annan.


Jag arbetar med Forever Aloevera, vi har funnits sen 1978, i scandinavien sedan 1998. Vi har högsta kreditvärdighet AAA. Finns i ca 150 länder och har en omsättning på runt 2,5 miljarder USD (2008).


Kontakta mig för att få reda på hur du kan utveckla ditt företag och din ekonomi


 070-478 15 26

anna@mittkaos.se


Lev väl och se möjligheterna, om inte du tar dom kommer någan annan att göra det

Av Elisabeth Bergman - 18 december 2011 09:07

Förutom lite hosta under natten har han soooovit <3


Efter förra nattens febertoppar och gråt så förtjänade han verkligen en natts sömn.

Nu är syrran här men hon är jetlaggad :D Var ute och promenixade vi midnatt i snön.. riktigt mysigt!


Nu får vi se hur Aloeveran hjälper mot hennes sura mage, hela min familj har problem med PH balansen i magen, vilket leder till magsår och magkatarr. Min mage har blivit bättre av Aloeveran, hoppas att det fungerar lika bra med hennes.

Hon arbetar med forskning och biokemi i USA så hon borde ju förstå hur det fungerar.


Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, någoting skoj lär vi ju göra..


Ungarna är förkylda som in i  *piiip*


Tips på skoj för förkylda ungar mottages tacksamt..


 :)

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards