Avw

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Elisabeth Bergman - 12 december 2011 21:09

Tror att jag jobbar med världens enklaste och mest geniala business!


Det går inte att misslyckas, bara att lyckas mer eller mindre och snabbt eller sakta. Allt sker i den takt man väljer själv, om man inte jobbar aktivt då händer inget. Men man förlorar inte heller ngt mer än tiden man kunde ha varit aktiv!

Följer man de enkla uppgifter som finns så lyckas man handlar bara om att våga fråga.. Alla vinner och ingen förlorar, underbart!


Så enkelt och så genialt!


Av Elisabeth Bergman - 12 december 2011 19:57

Fy för bövelen!


Arbetsdagen började stenhårt med kaffe och hemmgjord kola hos den onda sponsorn som tog sig tid att hjälpa mig att strukturera mig och mina mål lite grann! Mycket blev gjort och jag fick en väldigt tydlig målbild.

Det jag verkligen brinner för är att skapa, jag vill skapa mig en framtid. Jag vill uppleva och lära mig saker som gör mig bättre på att bygga och skapa en verksamhet. Jag vill åxå hjälpa andra att nå sina mål och hitta vad som verkligen är viktigt för dem.

Sen blev man bjuden på fin lunch åxå... varm mat    själv i min lite enklare tillvaro brukar en drickyoghurt (hur enkelt skulle det vara att stava då???) fungera som lunch.

Hem läxa fick jag åxå, och har faktiskt klarat av dagen uppgift. Det var ju inte direkt svårt  


I dag var det brottningsträning för storkillen, vem säger att man inte kan jobba överallt när som hellst bara arbetet man har är roligt :D


Dagens lucka är till djurälskarna..


Veteri   nary formula med 10 % rabatt


Denna Aloe Vera-spray för djur är utmärkt för mild, men effektiv rengöring. Sprayen är också välgörande för torr hud, päls, tassar, spenar, hovar, man och svans och den kan användas vid omläggning av öm hud. Aloe Vera Gelly kan med fördel masseras in efter Veterinary Formula. 473 ml.


 


Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards