Avw

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Elisabeth Bergman - 3 december 2011 17:13

Så grinig, skrev ett långt inlägg men det försvann!


Nåja, då kan man ju skriva ngt nytt nu då  


Jag gillar att hjälpa andra, men ibland blir det krav. Jag ska ställa upp på saker vare sig jag vill eller inte för att andra ska må bra. Men jag då? Jag mår bra av att rida och arbeta med mina hästar men det verkar vara oviktigt.. Att jag mår BRA av det har ingen betydelse.. Att jag får fruktansvärt ont i ryggen när jag inte rider på ett par dagar, det är åxå oviktigt.

Hm... nu tänker jag ta tag i min ridning och mina hästar...

Jag kan vara otroligt fokuserad på saker och det jag anstränger mig för att klara det klarar jag åxå..


Men på något sätt hamnar jag på villospår och börjar göra vad andra tycker och tänker... Inte ok!

Man kan inte leva någon annans liv eller kräva att någon annan ska ta ansvar för en själv..


Nu är det jag som måste börja klura ut vad JAG VILL.


Ett par saker vet jag redan


Ungarna, hästarna, Forever..


Nu är det resten kvar då!


Företaget, ska jag ta och satsa på det helhjärtat?


Fortsätta med lastbilskortet?


Hm, mycket att fundera på..


Är väldigt intresserad av arbetsmiljö och arbetsrätt.. är det något jag ska satsa på?


Träning och kost?


Tar mig en funderare till....


Av Elisabeth Bergman - 3 december 2011 13:30

Dagens erbjudande är då 10% på Argi+ ta chansen och testa, är du inte nöjd får du pengarna tillbaks!


En liten burk med energi!


 

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards