Avw

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Elisabeth Bergman - 1 december 2011 16:31

Jag kan definitivt inte rekomendera att gå upp 04,30 på morgonen!

Kan inte heller rekomendera att gå upp vid den tiden på morgonen och glömma att ta min Arga energi burk (Argi+).. Jag är riktigt riktigt trött och slut och längtar verkligen efter min dagliga dos energi... Det var helt ok att åka lastbil i dag men tror att jag skulle få ut mycket mer av att köra grusbil eller lite längre körningar... Timmer eller kanske sopbil?

Ooooh, sopbil, då får man basta varje dag   !


Nu sitter jag och Linus och myser i soffan.. det är fixat hos hästarna så nu är det matlagning och soooova som gäller!


Glöm inte att dagens lucka i min adventskalender är 10% på propoliskrämen. Expressen gav den i dag 5 getingar! Gäller bara på beställningar i dag!


Vill du veta mer om hur man blir återförsäljare så ring eller maila mig i dag!  070-478 15 26


anna@mittkaos.se



Av Elisabeth Bergman - 1 december 2011 15:28

Idag i Expressen fick min favoritkräm från Forever Aloevera PROPOLIS 5 getingar!

Alltså högsta betyg, eftersom jag använder den och säljer den måste detta firas  


Som första lucka i min adventskalender finns Propoliskrämen till 10% rabatt om man köper eller beställer den i dag  


men naturligtvis gäller fortfarande 90 dagars nöjd kund garantin! Alla pengar tillbaks i 90 dagar om du inte är nöjd med produkten.


Propoliskrämen är helt underbar och kan användas till det mesta, jag har den både som nattkräm i ansiktet och som handkräm. Den används med fördel på alla torra fläckar utom humorn  


Jag använder den åxå på min ena sons torrexem och på den yngsta killens blöjrumpa, fungerar super!


Har använt den på min hästs mugg och även där har den fungerat över förväntan, och tål att tänkas på till spruckna hundtassar nu när saltningen av vägarna sätter igång..


Klar favorit i mitt hem!


 


http://www.expressen.se/halsa/1.1676799/basta-hudkramen-med-aloe-vera

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards