Avw

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Elisabeth Bergman - 14 december 2011 19:19

Jag är en sån där jobbig människa som väljer att se möjligheter i livet...

Vissa stör sig något fruktansvärt på det. Det får stå för dom.


Vad man än tar sig för så finns de där.. möjligheterna!


Jag har en otrolig och okuvlig lust att utforska dom, se vart dom kan ta mig...


Får jag en chans, en möjlighet att göra något jag är nyfiken på så tar jag den. I bland inser man att man kanske inte passar för det men i bland får man en fullträff.


Det jag gör i dag är en fullträff!


I morgon får ni som vill chansen att följa med mig på en info, ni kan följa med och lyssna och se om det är ngt som skulle kunna passa er?


Då kanske ni vill veta vad jag gör?? Tror att ni redan har listat ut det om ni läst min blogg förut!


Jag jobbar med 2 saker.. Hälsa och business... vad vill ni jobba med?


Mitt jobb går ut på att prata med 5 personer om dagen.. Det kanske är lite svårt och lite för jobbigt för de flesta men för mig fungerar det alldeles utmärkt! Jag kan alltså jobba i bilen, hemma med ungarna, i stallet och till och med när jag jobbar med ngt annat! 


Låter det som ngt som ni skulle klara av?


Kan ni inte komma ifrån? Jag kan skicka en länk eller komma och ta en fika och förklara hur det fungerar...


Just det, glöm inte att boka produktpåsen som ni får låna gratis i 3 dagar.. Är det en bit ifrån Falun så vill jag att ni pratar med ett par till kompisar som vill testa den så jag slipper åka långt fler dagar.


Anna


anna@mittkaos.se





Av Elisabeth Bergman - 14 december 2011 15:41

Det är skönt när man kan vara så mysigt positiv.. Hämtade Linus tidigt på dagis och mös med honom och Jack här hemma!

Det är skönt att man kan jobba samtidigt.. 3 burkar Argi är på väg ut till nya kunder och en hel del produkter blev utlämnade på förmiddagen. Eldar för fullt för att få upp lite värme i huset.. ute går det ju inte att vara utan ett par skridskor på sig..

Snart dags att fylla på pannan, ska kika till histarna och mysa lite åxå..

Känns så bra just nu... Jag är hemma med ungarna men kan endå jobba :D


Tänkte presentera dagens lucka här åxå...


Argi+ alla måste ju få en chans på denna underbara produkt! Min lilla burk av energi!  10% bara i dag


 


lev gott allihop


Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards