Avw

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Elisabeth Bergman - 2 december 2011 19:26

Bakom lucka nr 2 i min lilla kalender!


Aloevera Gellyn!


Funkar på brännsår, solbränna små sår, insektsbett osv...  Alltså ren stabiliserad Aloevera på tub..


En produkt man bara måste ha hemma :) Vid beställning i dag 10% rabatt


 

Av Elisabeth Bergman - 2 december 2011 17:07

I dag är helt klart inte min dag... När jag kom hem väntade ett brev från bokbussen, krav nr 3 snart blir min son avstängd från att låna böcker och jag får betala för boken...

Nu är saken den att min son är 9 år och lånar böcker via skolan.. Boken lämnades tillbaks till fröken för ett bra tag sedan.. Grrrrrrr.....


Jag blir åxå fascinerad av häst folk. Jag är totalt emot att fodra hästar med kraftfoder och annat skit de inte behöver. Jag anser åxå att hästen till största del behöver ett bra grovfoder. Har man ett bra grovfoder så behöver man inget annat MEN... man måste ta en analys på höt för att veta om man har ett tillräckligt bra hö eller inte!!! Själv har vi lite lågt proteinvärde i vårat hö så jag fyller upp proteinmängden med luzern och soya.

Jag har med andra ord ett analyserat höt jag ger våra djur. Jag vet vad som saknas och vad man måste lägga till för att hästen ska få i sig det den behöver!

Blir lite irriterad på människor som inte tar analys på sitt foder men kommer med goda råd om hur man bör fodra sin häst!


    

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards