Avw

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Elisabeth Bergman - 15 december 2011 21:44

Tänk vilka möjligheter det finns för den som börjar tro på sig själv... 


I dag hade jag sällskap av en väldigt smart person på presentationen.


Tänk om alla personer kunde kritiskt granska möjligheterna, undersöka vilka möjligheter som finns för just dom och faktiskt ta steget när de inser att de fungerar och att det kan bli riktigt stort.

Det är faktiskt riktigt skrämmande att inse att man har en möjlighet att förändra sitt liv. Jag stod där själv en gång, och tack och lov så hade jag ett stöd av personer runt om mig som åxå trodde och puschade mig att ta chansen.

De som står själva måste ta beslutet helt själv...

Är jag tillräckligt bra? Klarar jag av det? Är jag stark och smart nog? 

Hade du inte varit det hade jag inte frågat. Jag vill inte slösa bort min tid på någon jag inte tror på.


Nu är frågan...


Tror du på dig själv tillräckligt mycket för att göra något av de möjligheter du insåg fanns?


Lev gott


Anna




Av Elisabeth Bergman - 15 december 2011 15:32

Japp, alla verkar vara sjuka, antingen är det förkylningar eller dåliga i magen... Hur mycket som hellst! Själv har jag förkylda ungar men måste säga att inga förkylningar eller magåtkommor har bitit det minsta på mig! Tror att det är för att jag dricker Aloevera dunken.


Det känns riktigt bra att det fungerar så bra för mig.. Jag har inte tid eller råd att vara sjuk. Det räcker med att ungarna turas om. Nu börjar det tydligen gå vattenkoppor runt om åxå.. Men där är jag förberedd.. Det testade jag nämligen för flera år sedan när äldsta sonen hade det.


Aloevera gelly på kliprickarna!!! Det hjälper! och mellan varven potatismjöl!


Gellyn fungerar även på brännskador och myggbett, solsveda och småsår.. Fungerar på spruckna tassar på hundarna åxå :D  En måste ha hemma produkt!


Av Elisabeth Bergman - 15 december 2011 08:02

Jag måste faktiskt slå ett slag för denna, Den finns i 3 olika smaker persika, berry och neutral. Jag gillar Berryn bäst!


Det här är en produkt som faktiskt förändrar sättet du ser på dig själv. Den renar tarmluddet du har i magen så att du kan ta upp den näring du behöver. Den lugnar och stabiliserar mage och tarm.


Jag upplevde ingen egentlig skillnad på de första 2 dunkarna om jag ska vara ärlig!


Förutom att håret och naglarna började växa rejält. Nu är jag på slutet av dunk 2 och mitt socker sug är helt borta, har inte haft ont i magen på länge. Blir spännande att se resultatet efter dunk nr 3. Jag orkar mer och känner att magen är mer under kontroll.... Inga toa rusningar på ett bra tag :)  Det är värt en hel del kan jag säga!


 


1:a dunken rensar ut (jajjamensan, fick lite finnar tom)

2:a dunken stabiliserar, då börjar det hända saker

3:dje dunken resultat, då känner du dig verkligen som människa igen!







Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards