Avw

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Elisabeth Bergman - 17 januari 2012 19:42

Är så otroligt spännande!

Bara tänk efter hur det fungerar...


Känner du någon som arbetar med Networkmarketing?


Ingen?


Vet du vad networkmarketing är?


Väldigt enkelt förklarat skulle jag vilja påstå att alla gör det. Har du varit på bio och tittat på en riktigt bra film nån gång? Rekomenderade du filmen till någon annan som gick och tittade på den... Så fungerar Networkmarketing!


Jag har träffat på en firma som tillverkar produkter jag älskar. Hudvård, hälsa, välbefinnande och fungerar naturligtvis även på djur (viktigt för mig).


Kan jag rekomendera produkterna till andra? Ja självklart, jag är ju helnöjd med dem! Och här kommer haken jag kan få betalt för att rekomendera och sälja dom till andra  . Och ännu bättre... jag kan få riktigt bra betalt för att berätta och rekomendera den här möjligheten för andra... Och dom kan få riktigt bra betalt för att berätta för andra osv.. 


Så, skitbra produkter en extra inkomst på ett par tusenlappar i månaden... eller kanske berätta för andra om arbetssättet och hjälpa dom att komma igång.. Lägga på ett par nollor till på de tusenlappar man tjänar på produkterna??? 


Det är riktigt spännande när man börjar fundera på hur stort det kan bli och hur mycket pengar det kan handla om...


Låt oss säga, hjälp 3 st att komma igång... som hjälper 3 st att komma igång... som hjälper 3 st.... ELLER

hjälp 5 st att komma igång som hjälper 5 osv..


Ja det är riktigt spännande

Av Elisabeth Bergman - 17 januari 2012 09:22

Sen jag började dricka Aloeveran har mitt inte bara min mage blivit bättre, mitt hår växer som ogräs och naglarna med... Håret, ja det är väl rätt positivt men naglarna....

Tänk att du redan från början har stenhårda starka naglar och när du ska klippa dom så finns risken att de spricker åt helt fel håll för att de är så hårda????

Ja, jag har slutat klippa dom och försker i stället att fila ner dem.

Men när de då börjar växa som ogräs.....


Det är verkligen skitsnyggt med långa fina välskötta naglar. Som häst tjej är det dock inte så praktiskt och välskötta Hm.... om man tycker att det ätr snyggt med sorgkanter  


Som tur är så överväger de positiva egenskaperna, min mage mår bättre en någonsin. Mina kliande torrfläckar är borta, håret växer och mår bra. Och hästens (ja, ena totton får åxå) hovar är suveräna, magen på honom fungerar som den ska igen och hans exem är tusen gånger bättre..


Jag måste säga att trots att mina egna naglar växer som ogräs, så kommer jag fortsätta att dricka min Aloevera då jag mår så mycket bättre av det..


Nu, få tag i hösilage, ta hand om huligan och försöka få den där hemska gamla inlämningsuppgiften klar och inskickad


I dag ska jag försöka hinna rida en totto och promenera den andra. Hoppas kan man ju alltid! För det är en annan sak som verkligen får mig att må bra


Ta hand om er

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards