Avw

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Elisabeth Bergman - 2 januari 2012 11:01

Det finns så mycket att säga om networkmarketing så att det är svårt att veta var jag ska starta.


Jag har varit en person som varit väldigt skeptisk mot annorlunda sätt att arbeta...


Oj vad jag är glad att jag totalt mot hur jag brukar agera valde att hoppa på det här tåget.

Det som är värt att tänka på är hur stort är företaget jag funderar på att arbeta med?

Hur länge har de funnits?

Inom networkmarketing finns det inga dåliga produkter. Inte om företaget har funnits ett tag. Har man dåliga produkter så krachar företaget snabbt. Kundsäkerheten som finns när man handlar hos en återförsäljare är väldigt stor.


Allt inom Networkmarketing handlar nämligen om NÖJDA KUNDER!


Produkterna man säljer måste vara bäst på marknaden, man måste erbjuda kunder chansen att testa utan att kunna förlora på det. För allt handlar om nöjda kunder.


Om man funderar på att arbeta med Networkmarketing måste man hitta en produkt som man gillar, ett företag man tror på. Man måste testa produkterna själv! Om du inte tycker om dom, så kommer ingen att vilja köpa dom av dig. Det är svårt att rekomendera en produkt som du inte själv har testat och gillar. Samma sak om man väljer att bygga en organisation. Ska man kunna rekomendera arbetsättet till andra måste man gilla arbetssättet själv.


Hur svårt är det då?


Kan du prata med människor? låt oss säga 5 personer om dagen 6 dagar i veckan?


Kan du fråga en person om den vill testa en produkt? Är den inte nöjd så får den pengarna tillbaks.

Kan du fråga en person om den är öppen för nya inkomstkällor?


Jag arbetar med Aloevera produkter från Forever. Jag älskar produkterna, jag älskar sättet att arbeta. Och jag arbetar med ett företag som har riktigt bra villkor, inget köpkrav och som verkligen hjälper en att lyckas..


Intresserad?


Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards