Avw

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Elisabeth Bergman - 5 januari 2012 18:00

 


För det första hade jag aldrig trott att jag var rätt person för att arbeta med Networkmaketing. Jag hade en hel del förutfattade meningar, inte bara om sättet att arbeta utan även om mig själv..


1. Jag är ingen säljare...


Nej, det är jag inte och kommer nog aldrig att bli det heller.. Ändå har jag helt suverän säljstatistik???? Hur kan det komma sig då? Jag säljer inte aktivt, jag puchar inte på människor något de inte vill ha. Däremot har jag testat och använder produkterna själv, för att jag verkligen gillar dom..  Så hur gör jag då??? Jag berättar för människor jag känner vad jag har upplevt med produkterna och lånar ut mina egna om någon vill testa..  Thats it!


Det är ju samma sak med affärskonceptet. Du, det här jobbar jag med... Jag fick en väldigt bra och spännande möjlighet att testa det, vill du vara med och testa du åxå?


Kika lite extra...

En länk från den amerikanska hemsidan...


Man måste våga för att vinna!


Så klart att jag tog chansen...


Jag kan tjäna hur mycket som hellst och riskerar som mest småpengar ;)



Testa prova! Hör av er om ni vill testa produkter och eller testa metoden :D


Jag hjälper dig gärna att nå dina mål.


Just det, välkommen i teamet sis!

Av Elisabeth Bergman - 5 januari 2012 17:56

Det finns tusentals av MLM bloggare ute i cybervärlden och jag är så fruktansvärt imponerad av en hel del de skriver.. De kan sin sak och ska naturligtvis ha stort kred för det.. Jag lär och lånar hej villt av deras ideer och texter.. Det är ju det MLM handlar om ;)


Duplicering!


Vill tacka för er kunskap och era ord och när jag får tillfälle att skriva ihop mina erfarenheter så känn er fria att duplicera :)

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards