Avw

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Elisabeth Bergman - 8 januari 2012 22:17

Jag funderar och klurar lite...


Mycket händer som man inte kan räkna med, det kan vara allt från små saker till stora händelser. Ibland får man välja mellan två onda ting!


En viktig sak för mig som jag vill föra över till mina barn är att alltid försöka göra det bästa av de situationer som dyker upp.. Får du en chans ta den, även om du inte når hela vägen fram så har du i alla fall försökt och förhoppningsvis har du lärt dig något medans du testade.


Jag förlorar gärna bara jag har försökt.. Det är bra mycket bättre än att sitte i efterhand och ångra att man inte vågade!


Jag vill att mina barn ska våga, jag vill att mina barn ska tro att de kan, jag vill att mina barn ska tyckat att de är viktiga och vad de väljer att göra är viktigt (vare sig det gäller hobby eller arbete). Det enda sättet jag kan lära dem det är att tycka att jag är viktig.


Jag är inte viktigare än någon annan, men ingen annan är viktigare än mig..

Min tid är lika viktig som din, mina barns tid är lika viktig som din och min. Jag vill att mina barn ska lära sig att människor mår bra av olika saker, människor har olika behov. Jag vill att mina barn ska respektera och förstå det!


Kram på er

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards