Avw

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Elisabeth Bergman - 16 januari 2012 22:19

Naturligtvis fastnade jag framför tv:n och tittade på första avsnittet av mammorna med sina obegravda modell drömmar. Blir smått illamående av barn som poserar som vuxna och mammor som ger sina barn mindervärdskomplex. Men herregud vilken bra bantningstv, tror inte att jag har lust att käka ngt mer idag pga det illamående som dök upp när barnet faktiskt ber mamma att visa henne hur hon ska göra.. Rädslan hos ungen att göra sin mamma besviken var så påtaglig att det skulle krävas en blind psykopat för att missa den..


Nåja, vem är jag att gnälla? Hade ju definitivt inte haft något emot att ha en liten hästälskande son/dotter som jag kunde ösa mitt eget häst intresse över  .. Klart som korvspad att jag fick en slalom älskande brottar son och en till liten kille som iof är en naturlig djurmännsiska meeeen... han är inte 3 år än så det kan nog ändra sig...


Kanske hade jag stått där som ponnymamma på tävlingar och skrikit och skällt? Hoppas inte det men man kan ju aldrig veta...


Nu lite Aloevera fix och trix som har hamnat på efterkälken


Pöss

Av Elisabeth Bergman - 16 januari 2012 21:59

Många kanske inte tänker på vad som kan ligga bakom ett leende... Jag är väldigt social pratar mycket och vill gärna hjälpa allt och alla...


Kanske är det lättare att hjälpa andra när man inte vet hur man ska hjälpa sig själv? Eller så gör man det för att det får en att må bra.

Kanske är man öppen och social den minimala tid när man orkar umgås med människor.Eftersom det är en väldigt liten stund man orkar...Eller så är man så glad och positiv jämt?


Kanske vaknar man varje morgon och har en så otrolig smärta i kroppen att det tar emot att röra sig.. Eller så är man lat och gillar att dra sig på morgonen...


Ibland kan det vara värt att ta en liten funderare innan man dömmer någon..


Det är många som tror sig veta en väldigt massa om mig, en hel del dömmer andra är gillande, vissa är imponerade men vem vet vad som döljer sig bakom ett leende, vem vet vad som döljer sig bakom ord?


Jag är....


Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards