Avw

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Elisabeth Bergman - 28 april 2012 12:31

Är så fruktansvärt less på att ha ont! Jag kan inte ha skor på mig, vilket innebär att jag inte kan göra något vettigt överhuvudtaget... Tillomed mina underbart fula rosa foppisar tar livet av min stackars tå. Det som är mest irriterande är att jag har ont i en lilltå.. Men fatta grejjen, en töntig liten tå ställer till det som f**^n för mig.


Solen skiner ute och vädret är underbart men jag sitter inomhus och inväntar ett licensnummer så jag kommer vidare med bokföringen :(


Hade jag varit bra i tån hade jag kunnat ta tag i ridbanan eller bygget av lösdriften... Eller tillomed att göra transporten hästsäker igen... Tänker inte få några mer krossade tår.. men att kapa metall med foppisar i en transport känns inte så smart.. risken är väl att jag kapar av mig tummen åxå med det flyt jag har nu.


Jag är inte bitter... Neeeeej då!


Fick äntligen tummen ur i går och började göra slingor i håret. färgen räckte till en tredje del av håret.... Hur många lyckas med det? så nu är höger sida och mitt uppe på slingat medans vänster sida är oslingad    så gullig så. Jag brukar inte tillåta mig själv att gnälla men i dag tog frustrationen över totalt


Nya tag om en liten stund

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards