Avw

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Elisabeth Bergman - 11 april 2012 23:35


 

Av Elisabeth Bergman - 11 april 2012 22:27

Ja idag har det varit en massa häst, har ju inte fått börja rida ordentligt än, men snart blir det andra bullar, jag är frisk har inte haft ont sedan i måndags. Nu vill jag igång!!!!


Började dagen med ett besök i Falun där jag var allmänt otrevlig och bröt mig in i ett hus och tvingade den boende att gå upp medans jag drack lite kaffe...


Sen fort hem för att köra upp ungponny till klubben så han kunde få bralla av sig lite.. Gick super bra (film kommer). Hm.. ponnyn växer som ogräs och är för tillfället ca 5 cm högre bak än fram... dvs han är väl ca 165 bak nu  


Han har varit rätt instabil ett tag, frustrerad nästan. Men har nu blivit sig själv igen vilket känns super skönt. Masse har åxå coolat ner sig så kemin mellan de tre verkade inte riktigt stämma.


Jag och Carro körde upp Massebus för ett hopp pass för Jenny på kvällen, Bara markarbete men även han skötte sig helt super..  Nöjd med pållarna i dag, nu ta hand om tvätten och lite fix innan jag ska hämta ungarna i Gbg i morgon


 

Vin, ost och kex är en riktigt bra middag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards