Avw

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Elisabeth Bergman - 7 april 2012 09:26

Ja som jag kanske skrivit tidigare så har den här veckan varit rätt så intressant.


Fick komma hem från sjukhuset där jag legat med njurbäckenbottens-inflammation i söndags kväll. Njurbäckensbottens-inflammation = En helvetisk j*kla smärta i njuren och tillräckligt feber för att yra ska framställas.


Naturligtvis får man då medecin. Medecin = aj aj AAAAAJ i min mage som är lite överkänslig.

Tills jag kom på det....   Har inte tagit min Aloevera dunk sedan jag åkte in på sjukan... Gick snabbt upp till dubbel dos och nu kan jag käka min medecin utan ont i magen!  Smart lilla jag


Fick brev från min "kära vän" snickarn som ska gå vidare till KF om jag inte betalar hans faktura på 173,000kr. Vi har en tvist där han anser att man kan avtala en sak (muntligt då han inte gillar att skriva papper) med ett pris och ett slutdatum och sedan bryta det avtalet i fråga om pris... med ca 173,000kr, slutdatum med ca 4 år. Ja ja, det blir väl en vända i tingsrätten.


Påsk besök av farfar och farmor Lena, vilket innebär att de vanliga invanda och ganska bekväma rutinerna flyger all världens väg... Men ungarna är superglada och dom är goa gubbar.


Så har vi naturligtvis Masses förmodliga sträckning, Trisses äckliga broddtramp.


Och nattens bravader med återigen nerspydd säng och en Linus som gråtit och gnällt hela natten.


Ser fram emot nästa veckas spännande upplevelser.... Lite sömn och lite påskmat, en gubbe som är bakis och full fart för övrigt i huset..


Man ska inte ha tråkigt och allt går att vända till spännande upplevelser  


Glad påsk och ta hand om varandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards