Avw

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Elisabeth Bergman - 4 april 2012 13:25

Jag tror på mig själv, jag tror verkligen att jag kan lyckas med vad jag nu väljer att göra. Jag är en sån person som vill väldigt mycket!


Jag har ett par ideer som jag skulle vilje utveckla och jobba med. 3 st och sen naturligtvis Aloeveran och Forever.

Jag tror ju verkligen på att det fungerar, jag vet ju till o med att det fungerar! Jag har testat  , men alla mina andra drömmar och ideér? Vart ska jag göra av dem? Det är ganska svårt att betämma vad man ska satsa på... 


Genom Forever har jag lärt mig att allt är möjligt bara man följer planen.. Sen får man bestämma hur mycket man vill tjäna genom att bestämma på vilken nivå man själv vill lägga sitt engagemang.


Jag vill att alla mina planer ska nå toppen...


Det gäller bara att starta och ta första steget


Man måste ju våga för att vinna!

Av Elisabeth Bergman - 4 april 2012 08:07

Blah, sjukhus och sjukdommar är inte min grej.. Har inte tid eller lust att tappa bort fler dagar i smärta... blah!


Nu blir det nya tag!


Fick ett brev fråm min trevlige granne och snickare i går. En trevlig faktura på 173.000 kr.

Ja, kämparglöden lyckades han få fram i alla fall.


Nej, jag tänker inte betala 173 000kr för ett arbete som startades 07 och som jag fick lägga tak på själv 2009 då det började bli förstört.


Nej jag tänker inte betala 173.000kr när det ombygge jag beställde och den budget jag förklarade att jag hade låg på 75.000kr


Nej, jag tänker inte betala 173.000kr utan bestrida detta om det så ska kosta varenda krona jag äger.


Men efter att ha kollat upp Konsumenttjänstelagen och preskiberingslagen och en väldigt massa lagar så är jag inte så orolig, han har inte rätt att göra så här...  


Men det känns otäckt att det dka vara så svårt att göra rätt för sig.. Man blir väldigt ledsen!



Annars så känns det som om det är dags att göra saker och ta tag i mitt liv! Jag har kommit på vad det är jag ska pyssla med och kommer definitivt att försöka nå mina drömmar!


Nu ska jag ta min Argi+, dricka min Aloevera så jag slipper få så ont i magen av medecinerna...  Tro mig det är stooooor skillnad!


Kram för nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jobba hemifrån, framgång, familj och hästar. Hälsa och välbefinnande.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Networkmarketing

 

Aloevera produkter

 


Ovido - Quiz & Flashcards